7 Puncte cheie pentru atingerea obiectivelor in procesul de slabire

POSTED BY Andrei | feb., 08, 2017 |

Cu toate ca poporul american investeste foarte multi bani anual in programe individuale pentru slabit, foarte multi dintre ei esueaza. Doresti sa pierzi in greutate? Vestea buna vine acum cand avem la dispozitie 7 sugestii cheie care te vor ajuta sa pierzi in greutate indiferent de dieta pe care o tii, conform spuselor renumitului dietetician Natalie Digate Muth.

1. Pastreaza un jurnal al meselor 
Inainte de a incepe o dieta, pastreaza un jurnal al meselor din ultimile 3 zile, care sa includa mesele servite in 2 zile din timpul saptamanii si intr-o zi din week-end. Acest lucru te va ajuta ulterior sa identifici cu usurinta traseul alimentar pe care il urmezi. De asemeni, masoara portiile si citeste sau informeaza-te despre cantitatile nutritionale. Ca si sugestie, poti gasi o aplicatie care sa te ajute sa pastrezi un istoric al caloriilor, carbohidratilor, grasimilor si proteinelor consumate. Astfel, o data ce incepi dieta propriu-zisa, poti face periodic o comparatie  pentru a putea identifica diferentele intre ce sugereaza dieta si traseul alimentar urmat pana la momentul inceperii acestia.
2. Fixeaza obiective posibil de atins
E​ste important sa iti fixezi obiective tangibile pentru a reusi in procesul de slabire inca de la inceputul acestuia.
Desi pare dificil la prima vedere, ​o​ data ce acestea sunt atinse, dieta care te va ajuta sa slabesti se va transforma foarte usor intr-un stil de viata adoptat pe termen lung.
 3. Evalueaza mediul de acasa
Asigura-te ca ai eliminat din casa mancarurile care nu fac parte din dieta pe care doresti sa o adopti, inlocuindu-le cu alimente mai sanatoase cu aport ridicat de nutrienti.
 4. Insereaza in programul zilnic exercitii fizice 
 Un program de exercitii cu un nivel de dificultate moderat  efectuat zilnic asigura atingerea mai rapida a obiectivelor in procesul slabirii. In sprijinul acestei idei vin specialistii de la Colegiul American de Medicina sportiva recomandand intre 150 si 250 de minute pe sapatamana de exercitii/activitate de intensitate moderata. Acest lucru vine ca solutie impotriva acumularii de kilograme in plus si de prevenire a unor boli. Acest lucru este echivalent cu 10 – 15 minute de activitate fizica zilnica.
 5. Tine cont de incurajarile celor din jurul tau
Suportul emotional oferit de cei apropiati va fi intotdeauna un factor decisiv in succesul unui program de slabit. Mediul social poate ajuta de asemenea si la promovarea unui stil de viata sanatos. Astfel, apeleaza pentru incurajari, suport si sfaturi cu toata increderea la familie, prieteni, colegi si mai ales la cei care deja au un stil de viata sanatos si nu in ultimul rand la un nutritionist.
 ​6.​ Monitorizeaza-ti singur din cand in cand  greutatea
Acest lucru te va ajuta sa iti mentii sub control greutatea, ajustandu-o din mers daca apare aceasta necesitate.
 7. Apeleaza cel putin o data pe luna la un specialist in nutritie ​
Numeroase studii atesta faptul ca oamenii au control mai eficient asupra greutatii lor in procesele de slabire si mentinere a greutatii la un nivel optim, daca apeleaza cel putin o data pe luna la un specialist in nutritie. O sedinta de consiliere nutritionala te ajuta in atingerea obiectivelor in procesul de slabire, dar si in adoptarea unui stil de viata sanatos, pe termen lung.
​Care este cea mai eficienta dieta?​
Procesul de slabire nu inseamna a avea un plan alimentar la finalitatea caruia obiectivul sa fie atins, ci mai degraba a include mese cu indice caloric scazut care sa ajute la scaderea in greutate si a evita reaparitia kilogramelor in plus.
Ca o concluzie, cautarea celei mai bune si eficiente diete este in continuare in derulare, iar multi cercetatori concluzioneaza ca, atunci cand vine vorba despre slabire, cea mai eficienta dieta este cea pe care omul o poate adopta ca stil de viata.
Sursa: ideafit.com

TAGS :

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *