Easy Buddha Bowl

POSTED BY Andrei | oct., 23, 2017 |

Salata denumita Buddha Bowl ( sau in traducere Bolul lui Buddah ) este una foarte simpla si reprezinta o masa completa si complexa, astfel ca te poti bucura de toti nutrientii importanti pentru corpul tau.

Pentru aceasta aveti nevoie de:

1-2 cesti verde salata proaspata (red romanine, baby spanac, baby kale, radicchio etc.)

1-2 cesti de legume tocate crude sau preparate la aburi (morcovi, telina, dovlecei, ardei, broccoli etc.)

½-1 cana de cereale integrale si / sau legume cu amidon (orez brun, quinoa, porumb, etc.)

½ ceasca de fasole fiarta (fasole neagra, nuci, soia verde, naut fiert, tofu etc.)

Garnitura (ierburi proaspete, fructe uscate, masline, muraturi etc.)

Dressing (sos salsa, otet aromatizat, suc de citrice proaspat stors, etc.)

 

Modul de asezare in bol este de asemenea usor de realizat
Asezati un pat de verdeata proaspata, colorata ca, salata rosie romana, baby spanac, baby kale sau radicchio, in partea inferioara a vasului.

Peste acesta, puneti gramezi de legume crude si / sau preparate la aburi, in cerc, dupa forma bolului, impreuna cu cerealele si fasolea.

O varietate de texturi si arome (crocante, moi, amare, dulci etc.) face ca fiecare muscatura sa fie mai interesanta.

Deasupra puneti la alegerea dvs. ierburi, germeni, fructe uscate, nucile, etc. La urma asezonati dupa gust, cu dressingul preparat.

 

 

 

Sursa: nutritionstudies.org

TAGS :

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *